Ja n’hi ha prou, d’excuses! Per un plus d’insularitat just!

El Sindicat Docent Alternativa du molts anys exigint la millora del complement de residència per poder fer front a l’elevat nivell de vida a les Illes Balears. Hem batallat aquest tema en molts de fronts i moltes vegades hem sentit que això depèn del Parlament estatal. A la notícia que compartim resulta que els companys de l’administració estatal veuran un increment de sou en el complement de residència .
Els #docents de les Illes Balears, per moltes qüestions ens consideren cossos estatals i per a altres, no. Normalment, per les qüestions positives com la pujada dels sous del 2,9% dels funcionaris de l’estat, que no ens aplicaren o com aquest complement de residencia no existim i per les qüestions negatives som els primers en rebre les conseqüències .
Ja n’hi ha prou d’excuses entre administracions i queixar-se que hi ha problemes per cobrir places docents a les Illes Balears!

Ja n’hi ha prou, d’excuses! Per un plus d’insularitat just!