Alternativa

Sindicat Docent

Creació d’una Comissió per treballar sobre el FOLC

Ahir  vàrem  assistir a la mesa sectorial per tractar l’esborrany del nou decret que eliminava el FOLC, el curs de capacitació  en llengua catalana per a la docència a les Illes Balears.

La Conselleria ha anunciat que la tramitació del nou decret queda suspesa i que, una comissió formada per la UIB, la Conselleria i sindicats, treballaran en una nova proposta.

Des del Sindicat Alternativa no esperàvem una reducció dels requisits de llengua catalana per exercir la tasca docent per això valoram de forma de molt positiva la posició de la Conselleria després del debat de la Comissió Tècnica d’Assessorament per a l’Ensenyament de i en Llengua Catalana del passat dilluns.

També valoram positivament l’acceptació de la nostra proposta sobre la creació d’una comissió per treballar conjuntament en una nova proposta de FOLC.

Recordam però que s’ha de solventar la problemàtica de les convocatòries (actualment només una per any), dels docents d’altres indrets…s’han de fer les millores oportunes per donar seguretat en l’ensenyament en català als docents.

>Consulta les notícies:

Comunicat de la Conselleria d’Educació

Diario de Mallorca

IB3 notícies

Creació d’una Comissió per treballar sobre el FOLC

Desplaçat dalt de tot

Descobriu-ne més des de Alternativa

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint