Alternativa

Sindicat Docent

Alternativa obre delegació a Menorca!

Aquest curs 2018-19 hem inaugurat la nostra delegació a Menorca amb la intenció d’arribar més directament als docents de l’illa i també de ser una veu d’aquests  a la Junta de Personal Docent de Menorca. Volem poder fer aportacions i presentar reivindicacions pròpies de Menorca per ser tractats a les Meses Sectorials d’àmbit autonòmic.

Ens coneixes?

Aquest sindicat es va constituir per donar continuïtat a les reivindicacions històriques que feren els professors l’any 2014  i per tenir veu en les meses de negociació, que és on realment es prenen les decisions. Volem que hi hagi un sentiment de pertinença i de defensa dels drets del nostre col.lectiu si és possible unint  esforços amb tots els altres sindicats per tenir més força de cara a les negociacions amb la Conselleria.

Si vols informació, vols fer alguna consulta o encara millor, vols col.laborar amb nosaltres, pots adreçar-te a menorca@sindicatalternativa.cat o contactar amb el telèfon 681 64 00 52.

Com ens organitzem?

• Som assemblearis
  • No fem cursos de formació ja que creiem que és l’administració que ha de fer els cursos segons les demandes dels docents perquè la formació no ha de ser un mercadeix o la manera de subsistència dels sindicats.
  • No volem que els càrrecs es perpetuin en el temps, cada any hi ha 1/3 dels càrrecs que es renoven.
  • Tenim el mínim imprescindible d’alliberats, amb una renovació i rotació. Sols poden estar alliberats dues legislatures com a màxim.
  • Volem transparència en els recursos atribuïts als sindicats.

Què volem?

• Volem una escola de qualitat, equitativa, moderna, en català i oberta al món.
  • Volem que el professorat tingui llibertat d’expressió i de càtedra.
  • Volem que els acords de la Conselleria  quant a hores lectives tant a secundària com a a primària siguin una realitat.

• Lluitem per unes retribucions econòmiques dignes i que es retorni el poder adquisitiu perdut durant dècades.
  • Lluitem per tenir uns complements de residència adequats als costos d’insularitat , equiparant-los als que tenen a les Illes Canàries
  • Lluitem per un nou redactat de fons social que millori les condicions de l’actual.

Per totes aquestes reivindicacions i moltes més

Alternativa obre delegació a Menorca!

Desplaçat dalt de tot

Descobriu-ne més des de Alternativa

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint