ELS SINDICATS D’EDUCACIÓ PÚBLICA UNITS CONTRA EL MARCATGE

Actualització 19/12/2019

MESA SECTORIAL

La Conselleria d’educació ha rectificat i ha eliminat la obligatorietat del marcatge acceptant el document i la petició que van presentar i signar TOTS ELS SINDICATS que formen part de la Mesa sectorial, tornant a la situació que hi havia els curs passat.

Així, a partir del dia 7 de gener, deixa de ser obligatori el marcatge a l’entrada i la sortida i, cada centre triarà l’opció més adient pel control d’assistència dels treballadors, com es venia fent fins ara.

Consulta la proposta dels sindicats

A més, hem exigit començar a  negociar millores: carrera professionals, reducció, d’hores lectives, compensació del poder adquisitiu i l’equiparació amb els altres funcionaris. A més la derogació de la LOMQE, etc…

Dia 5 de desembre, els sindicats de l’ensenyament públic no universitari vam reiterar el seu desacord al sistema de marcatge impulsat per la conselleria a través del Gestib.

Consulta la proposta dels sindicats

Conselleria s’ha compromès a que aquesta eina sigui d’ús voluntari. Ara, ho deixa en mans de les directives dels centres i proposa modificar les instruccions de principi de curs. En aquest enllaç trobareu l’ esborrany del document que es tractarà a la Mesa sectorial del proper dijous, 19 de desembre.

Adjuntam les instruccions sobre control horari del professorat vigent a partir de dia 7 de gener del 2020.

[gview file=”https://www.sindicatalternativa.cat/wp-content/uploads/2019/12/control_assistencia_professors_2017.pdf”]

ELS SINDICATS D’EDUCACIÓ PÚBLICA UNITS CONTRA EL MARCATGE