Hem assistit a la presentació del tràmit del concurs de trasllat per videoconferència.
El tècnic d’informàtica de la Conselleria, Sergi Tomé, ens ha mostrat i explicat el tràmit fent-ne simulacions. Li volem agrair la feina i fer-ho extensiu a les persones que integren aquest departament.
El tràmit sols es pot fer de manera telemàtica amb Cl@ve o amb usuari i contrasenya del gestib. Si no disposem de l’eina cl@ve, podem dirigir-nos a qualsevol Registre del Govern i ens ajuden a donar-nos-hi d’alta immediatament.
El tràmit consta de 5 Passes,a cadascuna s’hi van obrint pantalles segons la informació que hi anem posant.
PASSA 1 – INFORMACIÓ SOBRE EL TRÀMIT.
PASSA 2 – EMPLENAR. Aquí és on es van obrint les pantalles a mesura que anem implementant els apartats.
Dades personals.
- Certificació del Registre Central de Delinqüents sexuals. Cal autoritzar l’administració a consultar-ho. Si no s’autoritza, haurem d’aportar el certificat emès pel Ministeri de Justícia. Els funcionaris de nacionalitat estrangera hauran de lliurar el mateix certificat negatiu del seu país d’origen.
- Destinació actual que inclou les dades de l’oposició d’accés al cos de funcionari.
- Modalitat de participació que també inclou el dret preferents si escau.
- Full de barem, és una còpia del Portal de personal. Si no estem d’acord amb la informació que s’hi troba, podem indicar-ho en la pantallla següent.
- Compromisos. Hi podem al·legar la disconformitat amb l’apartat anterior.
- Preferències de centres i localitats. Hi indiquem els centres on volem concursar. Si són de Balears, n’hi trobarem informació.
- Modalitat. Hi podem fer constar els drets de concurrència i preferència. Si marquem un centre i no ens pertoca, aquest s’anul.la.
PASSA 3 – DOCUMENTACIÓ.
- Declaració responsable.
- Adjuntar documentació. Si prèviament hem marcat disconformitats, no podrem avançar amb el tràmit si no adjuntem la documentació.
El sistema permet adjuntar 4 documents en format PDF. Es poden fusionar diversos documents en tenim més de 4.
- Resum. Hi tenim la instància.
PASSA 4 – REGISTRAR.
Cal registrar la sol.licitud i desar el justificant.
PASSA 5 – FINALITZAR. Podem desar la documentació aportada.
Altres
- Si volem afegir funcions sol.licitades però que encara no tenim al Portal, cal contactar amb el negociat corresponent.
- Es pot recuperar el tràmit en la plataforma cl@ve o amb usuari i contrasenya des de dilluns 9 de novembre.