Són moltes les queixes que ens arriben de docents que es veuen sobrepassats per la quantitat de feina burocràtica (noves programacions, nous criteris d’avaluació, programacions d’aula, completar quadres i graelles…) i reunions fora d’horari…
Tal com ens van afirmar en la Mesa Sectorial d’educació sobre la tercera avaluació:
-La prioritat és l’atenció a l’alumnat.
-No es pot assumir més feina de la possible.
-La burocràcia ha d’esperar.
-Les reunions han de ser les necessàries i en horaris convinguts.
-Són els DEPARTAMENTS DIDÀCTICS els que prenen les decisions pel que fa a la modificació de programacions, criteris i mecanismes d’avaluació.
En cas de dubte, posa’t en contacte amb nosaltres i farem arribar les teves reclamacions i denúncies al departament de la conselleria responsable com ja hem fet en diverses ocasions.
El servei de prevenció de riscos laborals de la Direcció General de Personal Docent ens fa arribar les següents recomanacions per afrontar la nova manera de fer docent durant aquest període.
Recomanacions per a la gestió psicològica en temps de confinament per a docents
Recomanacions per els directors, caps de departament o personal amb gent
al seu càrrec per ajudar a la gestió del treball en temps de confinament