Alternativa

Sindicat Docent

Pla de millora o Pla d’innovació educativa

El pla de millora que presenta la Conselleria d’Educació i Universitat  té la intenció de donar continuïtat a aquells centres que ja han començat -o pretenen fer-ho- algun projecte d’innovació educativa. Encara sense pressupost assignat, triarà 30 centres o projectes (existeix la possibilitat de presentar projectes intercentres), seguint un barem estipulat a la convocatòria.

Donada aquesta circumstància, a proposta d’Alternativa, el pla passarà a anomenar-se Pla d’innovació educativa, nom que reflecteix millor l’essència del text. S’englobarà en un pla d’èxit escolar general que es presentarà més endavant.

Respecte del text inicial s’han modificat diversos aspectes:

• Funcionaris interins docents: els centres que que s’acullin a algun d’aquests programes hauran de notificar-ho a conselleria per tal que, si hi hagués alguna plaça per a aquest col·lectiu s’especifiqués en el moment de fer la tria de places. L’interí haurà de fer la formació que el centre hagi decidit per desenvolupar el seu programa. Tot i que, en cas contrari, no hi haurà cap sanció prevista.  És només una informació i no una obligació .
  • Nous ítems: s’afegiran nous punts que serviran per baremar els projectes basats en els alumnes NESE o la situació socioeconònomica del centre.
  • Participació dels representants en el procés de selecció.
  • S’afegeix un període de reclamació en què els centres podran mostrar la seva disconformitat amb la puntuació del barem.

Pla de millora o Pla d’innovació educativa

Desplaçat dalt de tot

Descobriu-ne més des de Alternativa

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint