MAJORS DE 55 ANYS 2018/19

El termini per sol.licitar la reducció de jornada lectiva per majors de 55 anys finalitza el 23 de març.

Trobareu la instància  a presentar al centre a les instruccions del curs 2017/18.

Com veureu en el cas de secundària no surten els tres supòsits que Alternativa va demanar que s’incloguessin, a l’igual que ho vàrem  aconseguir a primària, i que es va aprovar en mesa el 2 de maig de 2017.

Posats en contacte amb la Conselleria, ens han comunicat que no es va incloure perquè eren instruccions pel 2017/18 i no pel 2018/19. però que no serà inconvenient per fer-ho.

De totes maneres per organització del centre i perquè quedi constància, podeu ajuntar a la vostra instància amb l’opció que us interessi, passada per registre de Conselleria. Aquí

MAJORS DE 55 ANYS 2018/19