Reunió amb la Presidenta i el Conseller

El passat dimecres vam assistir a una reunió amb la presidenta del Govern, el conseller d’educació i els directors generals de Planificació i centres i de Personal docent.

Va ser una reunió conjunta amb la resta de membres de la Comunitat educativa al Consolat de Mar.

Es van anunciar les principals novetats previstes de cara al pròxim curs escolar 2023-2024, entre les que ha anunciat, a més de la suspensió de l’actual sistema d’avaluació i qualificació per la recuperació de les notes numèriques, l’ampliació de la gratuïtat de tota l’etapa educativa de 0 a 3 anys a les Illes Balears.

Des del Sindicat Alternativa valoram positivament aquesta trobada ja que així s’ha obert el diàleg amb la comunitat educativa. També vam agrair la convidada i vam mostrar la nostra disposició a col·laborar amb el Govern i la Conselleria però també a mostrar la nostra oposició sempre que faci falta.

Més informació: aquí

Reunió amb la Presidenta i el Conseller