Els alumnes de l’IES XARC es manifesten per reclamar millores al seu centre

-Els alumnes de l’IES Xarc es manifesten per reclamar millores en el seu centre.

-Assistim per donar suport a aquesta mobilització i reclamar inversió en infraestructures.

L’alumnat de l’IES Xarc de Santa Eulàlia ha convocat avui una vaga i concentració a les portes del centre per reivindicar la necessitat de portar a terme reparacions i millores en les infraestructures del seu centre per poder dur a terme classes segures i higièniques. A la concentració hi han assistit membres de la corporación municipal de diferents forces polítiques i també alguns representants sindicals.

Sabem que la directiva del Xarc no és l’única del municipi, i de tota l’illa d’Eivissa, que porta temps reclamant a la Conselleria d’Educació la necessitat de fer reformes i modernitzar edificis que en ocasions tenen més de 30 anys.

Des d’Alternativa donem l’enhorabona a la iniciativa dels alumnes i recordem la necessitat urgent de fer un pla d’infraestructures valent i a llarg termini. El Govern de les Illes ha d’augmentar considerablement la inversió en aquest aspecte i donar prioritat als espais on s’eduquen les generacions del futur.

Els alumnes de l’IES XARC es manifesten per reclamar millores al seu centre